Witaj na mojej stronie!

Zakres usług

W mezoterapii wykorzystujemy mikro-drażniące ukłucia, co powoduje przekrwienie skóry oraz podawane substancje, które stymulują wzrost włosa, odwracają lub zatrzymują niekorzystny proces łysienia i wzmagają tworzenie nowych włókien kolagenowych i elastycznych.

Efektem stosowania tego zabiegu jest wygładzenie skóry, lepsze napięcie, przywrócenie blasku - dodatkowym efektem jest natychmiastowe nawilżenie włosów!

Mezoterpia skóry głowy jest skueczna również w przypadku łojotku czy łupieżu skóry głowy. Schorzenia te często powodują wzmożone wypadanie włosów.

Bolesność samego zabiegu mezotersapii jest zmienna - część pacjentów wymaga znieczulenia kremem np. Emla, ale nie jest to warunek konieczny. Istnieje również możliwość znieczulenia skóry głowy, choć należy podkreślić, że najczęsciej nie ma takiej potrzeby. U osób wrażliwych zabieg wykonuje się "pistoletem " do mezoterpii  co minimalizuje odczuwanie bólu.

Najczęstsze wskazania do mezoterpii to rewitalizacja skóry twarzy tzw mezolift, wszelkiego rodzaju łysienia oraz wypadanie włosów o różnej przyczynie, a także rozstępy, blizny przerostowe oraz bliznowce.

WSKAZANIA:

Należy pamietać ,że każde wypadanie włosów ma przyczynę. Lecznie musi by kompleksowe i oparte na wywiadzie oraz często na badaniach biochemicznych. Najlepiej żeby badania były prowadzone przez lekarza dermatologa często we współpracy z endokrynologiem i/lub ginekologiem.

DODATKOWE INFORMACJE:

W ostatnim czasie na rynku pojawiło się wiele  firm które proponują badanie przez trichologa!

Pamiętajmy jednak, że prawidłowe badanie trichologiczne wymaga wyrwania około 100 włosów - celem oceny całości włosa, łącznie z korzeniem. Z kolei na podstawie ilości włosów w różnych fazach wzrostu  ocenia się z jakiego rodzaju łysieniem mamy do czynienia. W związku z tym niewiele osób, którym wypadają włosy jest skłonne dać sobie wyrwać kolejne 100.

Prawidłowe  badanie trichologiczne wymaga doświadczenia i praktyki. Najczęściej wykonują je lekarze dermatolodzy lub personel laboratorium.

Badanie kamerą cyfrową nie może być podstawą do postawienia diagnozy, rozpoznania i skutecznego leczenia. Na tej podstawie nie można odróżnić np. łojotkowego zpalenia skóry - często towarzyszy temu schorzeniu wypadanie włosów (wskazana mezoterapia po opanowaniu ostrego stanu zapalnego) od łuszczycy skóry głowy, przy okazji której wypadanie włosów wystepuje rzadko (mezoterpia jest przeciwwskazana, podobnie w chorobach infekcyjnych takich jak grzybice itp)

Duże nadzieje wiązano z mezoterpią bezigłową, niestety obserwacje własne, opinie pacjentów oraz opinie ekspertów wskazują, że może ona być co nawyżej metodą wspomagającą.

W mezoterapii wykorzystujemy mikro-drażniące ukłucia, co powoduje przekrwienie skóry oraz podajemy substancje, które powodują wzmożoną produkcję włókien kolagenowych i elastycznych w skórze co z kolei skutkuje jej pogrubieniem i wygładzeniem. Dzięki tej metodzie możemy w sposób kontrolowany i bezpieczny dostarczyć skórze to czego najbardziej potrzebuje. Jednocześnie możemy wprowadzić substancje np redukujące przebarwienia, a czego nie są w stanie zapewnić nawet najlepsze kremy.
Skutkuje to poprawą napięcia i nawilżeniem skóry co jest bezcenne w przypadku zwłaszcza wiotkości oraz drobnych zmarszczek skóry twarzy, dekoltu, szyji czy rąk. To inwestycja w przyszłość. Efekt odległy to zagęszczenie skóry, wyrównanie kolorytu, pogrubienie, większa elastyczność i redukcja drobnych zmarszczek oraz ochrona przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, które przyczyniają się do jej starzenia.

Zalety:
-Zabieg dla osób w każdym wieku
-O każdej porze roku
-Po zastosowaniu znieczulenia praktycznie niebolesny
-Szybki powrót do zwykłych zajęć, po 48 godzinach można nałożyć makijaż